Inici del segon curs de formació en emprenedoria per a docents

Pàgina inicial/Noticies/Inici del segon curs de formació en emprenedoria per a docents

Inici del segon curs de formació en emprenedoria per a docents

La Fundació Escola Emprenedors convoca, amb la col·laboració del Departament d’Ensenyament de la Generalitat, el segon curs de formació en emprenedoria per a docents i professors d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius que estiguin interessats en millorar l’ensenyament de l’emprenedoria i el coneixement de l’empresa. El curs “Com posar en pràctica amb èxit l’assignatura d’Emprenedoria i el Projecte Final d’Empresa” té com a objectiu capacitar als docents responsables per implementar l’assignatura d’emprenedoria i coneixement de l’empresa a l’ESO i Batxillerat i el Projecte Final d’Empresa a Cicles Formatius de forma eficaç i òptima. Es tracta d’un curs pràctic, de 12 hores de durada. Els professors del curs són emprenedors i tenen experiència de més de cinc anys en posar en pràctica programes d’emprenedoria entre els joves als nostres centres educatius. El curs s’ofereix en dues modalitats: català/castellà i anglès i tindrà lloc el 25 i 27 de febrer, l’1, 4, 6 i 8 de març de 18h a 20h a l’ Escola del Treball de Barcelona.

By |2020-03-28T09:10:30+00:00març 9th, 2013|Noticies|0 Comentaris