La Fundació signa un acord de col·laboració amb la Fundació Jaume Casademont

Pàgina inicial/Noticies/La Fundació signa un acord de col·laboració amb la Fundació Jaume Casademont

La Fundació signa un acord de col·laboració amb la Fundació Jaume Casademont

El President de la Fundació Escola Emprenedors, Jordi Naval, i el Director de la Fundació Jaume Casademont, Enric Sucarrats, han signat un acord de col·laboració per fomentar l’emprenedoria i la innovació a Catalunya. Ambdues organitzacions crearan conjuntament un pla d’acció per a la difusió i promoció de l’esperit emprenedor i innovador a les escoles, instituts i universitats de Catalunya. La Fundació Escola Emprenedors recolza la iniciativa “Beques Joves10″ destinada a joves (2on de Batxillerat o de Segon Grau de Formació Professional) que presentin projectes basats en els valors de la cultura de l’esforç i que aportin valor a la societat. Per més informació premeu aquí.

By |2014-06-05T11:45:05+00:00febrer 15th, 2012|Noticies|0 Comentaris

About the Author: