Objectius i Valors

Pàgina inicial/Objectius i Valors
Objectius i Valors2020-03-28T14:17:54+00:00

Objectius i Valors

Escola Emprenedors treballa gràcies a l’entusiasme i col · laboració d’emprenedors del nostre país que volen compartir el seu temps i la seva experiència amb nens i nenes en formació. És la millor manera de transmetre els valors de la passió, creativitat, innovació, responsabilitat i excel · lència per construir un món millor per a tots.

L’activitat d’EE és va iniciar la seva activitat l’any 2007, de la mà del seu Fundador, Oscar Sánchez i del seu Director actual, Josep Hostau.

Al 2010 es va constituir la Fundació Escola Emprenedors de la ma d’en Jordi Naval i figura inscrita al registre de Fundacions de Catalunya amb el número 2694

Els promotors de la Escola Emprenedors som emprenedors i empresaris de diferents sectors professionals, que ens hem unit per contribuir al desenvolupament personal i laboral dels nostres joves i del nostre país, tant personal com econòmic. Estem convençuts que el futur dels nostres joves ha de passar per entendre el funcionament del món empresarial global, i perquè siguin capaços de crear els seus projectes professionals i vitals per a ells mateixos. A la Escola Emprenedors entenem l’esperit emprenedor en el sentit més ampli, incloent la creació de noves empreses i l’emprenedoria social, així com la innovació dins d’empreses ja creades o dins de la funció pública (Intraemprenedoria)..

“L’objectiu de la Escola és poder promoure l’esperit emprenedor i el coneixement d’empresa entre els estudiants de secundària, batxillerat, formació professional i d’universitats”

El nostre objectiu no és que tothom es converteixi en empresari d’un dia per l’altre, però sí que:

• Volem despertar vocacions emprenedores entre els nostres nois i noies amb talent.
  • Entenem també l’emprenedoria en el vessant de desenvolupament personal, com la capacitat de cada jove de decidir i ser l’amo del seu futur.

Celebrem les intencions de l’administració afavorint l’ensenyament de l’emprenedoria a les escoles, i creiem que la contribució dels emprenedors i empresaris del món real és bàsica per optimitzar l’esforç i la contribució que fem a la formació dels nostres joves. No s’entendria un pla d’estudis de matemàtiques, per exemple, sense la contribució d’experts matemàtics. De la mateixa manera, la col · laboració dels emprenedors i empresaris ha de ser fonamental per dissenyar aquestes noves assignatures i línies educatives.