Pàgina inicial/Noticies/Participació de la Fundació Escola Emprenedors a les Jornades d’Educació Emprenedora que organitza la Fundació Príncep de Girona.

La Fundació presentarà el seu projecte educatiu, el programa “Be an Entrepreneur”, amb motiu de les Jornades Tècniques sobre l’Educació Emprenedora que organitza la Fundació Príncep de Girona i que tindran lloc a Girona els 25 i 26 de Gener de 2012. L’objectiu d’aquestes jornades consistirà a desenvolupar els programes per al foment de la cultura emprenedora que s’estan impartint a Espanya.

By |2014-06-05T11:52:22+00:00gener 25th, 2012|Noticies|0 Comentaris

About the Author: