Projecte Arya

Pàgina inicial/Projecte Arya
Projecte Arya2014-09-16T15:47:00+00:00

Projecte Arya

La Fundació Escola Emprenedors du a terme el Projecte Arya en col·laboració amb The Social Coin.

Amb aquest programa, distribuïm gratuïtament monedes socials entre els alumnes de les escoles participants.

En una sessió de 2 hores, expliquem als alumnes els beneficis de l’acció desinteressada i com ells poden canviar el món gracies a petites accions.

Posteriorment repartirem una moneda a cadascú d’ells i els explicarem com funciona The Social Coin. Cada nen escriurà el seu propòsit i realitzarà la seva acció desinteressada.

Al finalitzar un periode de tres mesos, ens trobarem un altre cop amb ells en una sessió de dues hores i els mostrarem els resultats individuals i col.lectius. Els ensenyarem el seu impacte al món mitjanant una infografia. Tota aquesta activitat es realitzarà per un pedagog especialitzat.

Més informació sobre el Projecte Arya a info@escolaemprenedors.org