Acord de col·laboració amb l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona

Pàgina inicial/Noticies/Acord de col·laboració amb l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona

Acord de col·laboració amb l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona

El conveni té per objectiu la col·laboració entre l’Institut Municipal d’Educació i la Fundació Escola Emprenedors per a promoure l’ensenyament de l’emprenedoria entre l’alumnat de la ciutat de Barcelona. El programa “Be an Entrepreneur” formarà part de les activitats del Programa d’Activitats Escolars (PAE) impulsat pel Consell de Coordinació. A més, el PAE proporciona informació sobre diversos projectes educatius de diferents entitats i institucions de la ciutat i, també, sobre recursos per als projectes i treballs de recerca de secundària, esdeveniments importants a la ciutat i notícies d’interès. Per més informació premeu aquí.

By |2014-06-05T10:42:21+00:00maig 17th, 2012|Noticies|0 Comentaris

About the Author: