Creació de 60 empreses pels alumnes del Programa “Be an Entrepreneur”

Pàgina inicial/Noticies/Creació de 60 empreses pels alumnes del Programa “Be an Entrepreneur”

Creació de 60 empreses pels alumnes del Programa “Be an Entrepreneur”

Captura de pantalla 2016-02-11 a las 11.29.52

Durant aquest mes de febrer uns 60 Programes “Be an Entrepreneur” estan ja en la seva fase final realitzant les Presentacions de Projecte.

Els darrers 4 mesos han treballat amb els seus Coach-Teacher i ara volen optar a ser els representants de la seva Escola per la propera 4ª Edició del Concurs Start–Up School, que es realitzarà a final de curs, sobre finals de maig i principis de juny.

D’altra banda justament també ara comencen els nous grups i equips dels Programes d’aquest segon quadrimestre a totes les Escoles i, sobre finals d’abril també presentaran els seus Projectes i podran també optar a ser representants de la seva Escola al Concurs Start_up School.

A Barcelona ciutat ja estan presentant els projectes gairebé 20 Escoles durant aquest 1r. quadrimestre i a Sant Joan Despí, St. Quirze del Vallés i St. Cugat durant aquest mes de febrer gairebé una quinzena de Programes.

Gran interès i demanda a les aules per iniciar els alumnes en el món de l’emprenedoria a través de la posada en escena de projectes socials, tecnològics, culturals o d’altres sectors empresarials creats pels més joves.

By |2016-02-11T10:32:13+00:00febrer 11th, 2016|Noticies|0 Comentaris