Roda de premsa per presentar el projecte Start-up School

Pàgina inicial/Noticies/Roda de premsa per presentar el projecte Start-up School

Roda de premsa per presentar el projecte Start-up School

El dijous 17 de gener, a les 11 hores, en Gild International, tindrà lloc una roda de premsa per presentar el projecte Start-up School. Aquest programa busca promoure l’esperit emprenedor i la iniciativa empresarial entre els nostres joves estudiants, mitjançant la identificació de bones idees empresarials i el seu mentoratge per part d’un grup d’emprenedors i empresaris professionals. Es convida a estudiants de l’educació secundària obligatòria i del batxillerat de la ciutat de Barcelona, a presentar la seva idea d’empresa en qualsevol dels actuals àmbits del desenvolupament econòmic i social: Internet, salut, tecnologia, social, oci, energies netes i sostenibilitat, etc. Es seleccionaran les 20 millors idees i els seus autors rebran l’assessorament de mentors i emprenedors professionals per crear un pla d’empresa.

Més Informació: www.escolaemprenedors.org/startup

By |2014-06-05T09:59:57+00:00gener 16th, 2013|Noticies|0 Comentaris