Pàgina inicial/Noticies/Xerrada de Jordi Naval sobre el tema “Es possible l’educació en emprenedoria i coneixement de l’empresa a l’escola avui? Una experiència reeixda”

Ponència de Jordi Naval, el President de la Fundació Escola Emprenedors, amb el tema: “Es possible l’educació en emprenedoria i coneixement de l’empresa a l’escola avui? Una experiència reeixda”, amb motiu del TicketDay, una jornada de coneixement que organitza ServeisWeb per divulgar les idees i potenciar el networking.
Més Informació: www.ticketday.cat/

By |2014-06-05T09:43:30+00:00gener 25th, 2013|Noticies|0 Comentaris