Ja tenim els 4 Projectes Finalistes per el Start_Up School

Pàgina inicial/Noticies/Ja tenim els 4 Projectes Finalistes per el Start_Up School

Ja tenim els 4 Projectes Finalistes per el Start_Up School

Aquest dijous dia 30 de maig coneixerem el Projecte guanyador del Programa Concurs Start_Up School que s’ha realitzat durant aquestes darreres setmanes, amb un perìode inicial de Mentoratge i dos Semifinals que es van realitzar ja la passada setmana.

Aquesta Edició per altra banda promet ser ben disputada, ja que el nivell a les Semifinals de la passada setmana ha estat molt alt, segons els Jurats que han seleccionat als 4 Projectes finalistes.

IMG_1406

Les 4 Escoles/Projectes finalistes que es presenten demà dijous dia 30 de maig a les 19h

1. IES Sant Quirze del Vallès. Projecte: Locastiks
Mentor Miquel Boix, Dr i Soci Fundador Aticser

2. INS Ateneu Instructiu, St. Joan DespíProjecte: Queueview

Mentor: Ernest Perez, Presidente Executiu Parlem Telecom

3. IES Maria Aurelia Capmany. Projecte: Smart House APP
Mentor: Miguel Angel Bada. Dtr i Soci fundador AddSolutions

4. Escola Mary Ward BarcelonaProjecte: Epook
Mentor: David Palobart, Dtr Banca Privada BankCaixa

El Jurat que realitzarà la decisió final de quin projecte i alumnes seran els/les guanyadors/es del Start_Up 2019 i quines nominacions rebran els altres 4 finalistes estarà format pels següents membres:

Sra Lourdes Mires. Secretaria d’Empresa i Competitivitat  Departament d’Empresa i Coneixement d’Emprenedoria del Departament d’Empresa i Coneixement (Catalunya Emprèn) Generalitat de Catalunya

Sra. Elena Massot. Presidenta de FemCAT, Fundació Privada d’Empresaris, àrea Escola i Empresa. Àrea Escola i Empresa.

Sr. Ruben Sans. Vicepresident d’AIJEC, Joves Empresaris  Catalunya.

Sr. Oscar Sánchez. President Fundació Escola Empendors

Ús esperem a tots/es les Escoles participants  durant aquests ja 11 anys del nostre Programa Be an Entrepreneur  Alumnes i participants del nostre Programa-Concurs Start_Up School 2019, familiars i equip docent de les Escoles el dijous dia 30 de maig a les 19 h a les nostres instal·lacions del c/ Pallars 390

Sort a les Escoles Finalies i gràcies a tothom per la vostra participació i col·laboració en aquests 10 anys d’Emprenedoria a  les Escoles.

By |2021-02-07T08:44:53+00:00maig 24th, 2017|Noticies|0 Comentaris