L’equip docent de la Fundació

Pàgina inicial/L’equip docent de la Fundació
L’equip docent de la Fundació2020-03-28T14:20:08+00:00

L’equip docent de la Fundació

Coneix els professors del programa Be an Entrepreneur. Tots ells són formadors i emprenedors entusiastes, amb molta experiència en formació per a joves.
Si t’interessa ser professor de la Fundació, contacta amb nosaltres. Els requisits són:

• Ser emprenedor
  • Tenir un molt bon nivell d’anglès
  • Tenir experiència i passió en la formació per a joves

Òscar Sánchez

President Escola Emprenedors

President i Fundador d’ Hoteles BESTPRICE, Director i Fundador de Tech Sales Group. Soc emprenedor i engego un nou projecte cada any.

Patrick Reyes

Patrick va néixer a Vicenza, Itàlia. Va estudiar història i Latin American Studies. Es titulat en TESOL i porta dos anys ensenyant anglès a Barcelona. Està cursant un màsters a la UAB a Applied Research in Economics and Business. Els seus interessos inclouen: els esports, la música, els idiomes, i la literatura.

“Quien le teme al fracaso, también le teme al éxito”

Elisabet Bach

Elisabet va néixer a Artés, al cor de Catalunya. Va estudiar la Llicenciatura i Màster en administración i dirección d’empreses a ESADE. Forma part de la Comissió de Creació d’Empreses de l’Il·lustre Col·legi d’Economistes de Catalunya y participa en el programa de “Be an Entrepreneur” de la Fundació.

“La il·lusió és el fonament de tot el que fem”

Neus Valencia

Accenture. Consultoria

Kevin Cahill

Juan Antonio Sánchez

Presidente y Fundador de Hoteles BESTPRICE, Fundador de guiadenovios.com. Emprendedor

Guillermo Sanchez

Pasqual Almudeve

Pasqual és advocat i consultor d’iniciatives i projectes empresarials. Ha estat des de molt jove vinculat al món de les empreses de la seva família en el sector serveis. Va exercir en diversos llocs com a Director, President i Conseller en una societat anònima pública de gestió i desenvolupament urbanístic. És fundador assessor del projecte Ampost@Empresa. És també un actiu emprenedor i acaba de crear dos nous projectes, posant al mercat un producte exclusiu sèrie limitada del sector alimentació, i ha estat co-partícep en la creació d’un altre projecte de desenvolupament d’eines i estratègies per preservar la memòria i les funcions executives i cognitives en infants, i adults.

“ Si t’equivoques només de tant en tant, és que no estàs aprofitant totes les oportunitats “

Alex Forasté

És enginyer industrial de formació i ha treballat en moltes àrees de coneixement, des del disseny de maquinària, les tecnologies de la informació, la participació juvenil i les polítiques de joventut fins a la innovació i la col·laboració empresarial. L’apassionen els reptes, sobretot si serveixen per canviar i millorar la vida de les persones. És curiós per naturalesa i li entusiasma descobrir noves idees, tendències i innovacions, i aprendre. Defensor del treball col·laboratiu, està implicat a potenciar la creativitat, el coneixement i la col·laboració a tots els nivells. Creu en l’acció i la reflexió com un cicle necessari davant dels canvis i, com a resultat, genero discurs, continguts i projectes des de la meva col·lectiva de cocreacció, La ColActiva.

“En el teu valor com a persona, els coneixements i les habilitats sumen però l’actitud multiplica.” V. Küppers.

Georgina Vidal

La Georgina és enginyera ambiental i emprenedora en el camp de la biotecnologia, el medi ambient i l’enginyeria de la salut. Es dedica a tasques d’innovació, gestió de projectes, consultoria internacional i docència, i recentment ha completat el doctorat en ciències de la terra, en l’àmbit de la bioremediació.

“El món és dels valents”

Albert Buscató

És un emprenedor de formació Enginyer Tècnic Agrícola per la ESAB. És fundador i Director de les empreses Albus Golf, S.L. i Albus Golf USA, LLC, amb seus a Barcelona i Miami respectivament. Poseeix una dilatada experiència en diversos sectors industrials, havent dirigit departaments Comercials i de Márqueting. Com a emprenedor, va crear Albus Golf, S.L. al 2088  2008 des de zero, i és una empresa de base tecnològica que produeix i comercialitza productes ecològics, dirigits al mercat del turisme, l’oci i l’esport, i que, a dia d’avui ja té clients a 40 països.

El nostre equip directiu

Òscar Sánchez

President Escola Emprenedors

Josep Hostau

Director Escola Emprenedors

Psicòleg i Emprenedor, Fundador de TuTallerPersonal i, actualment Cap Pedagògic dels Programes “Be an Entrepreneur”,  “Start_Up School”, Aprendre a Emprendre i Formació a Docents,

Jordi Naval

Fundador de la Fundació

Building Start-Ups in Life Sciences and Education Changemaker

La Fundació compta a més amb l’ajut desinteressat d’emprenedors, empresaris i professionals de reconegut prestigi que actuen com a mentors o conferenciants a les escoles. Coneix-los!