Col·laboració amb FEMCAT, la Fundació Catalana d’Empresaris

Pàgina inicial/Noticies/Col·laboració amb FEMCAT, la Fundació Catalana d’Empresaris

Col·laboració amb FEMCAT, la Fundació Catalana d’Empresaris

La Fundació Escola Emprenedors té com a objectiu promoure l’esperit emprenedor a les escoles i instituts. Amb aquest fi, estem realitzant un programa de formació en emprenedoria de 13 sessions d’1 h als alumnes de 4rt d’ESO de molts instituts del país. Dintre d’aquestes 12 sessions hem destinat una classe a la presentació d’un emprenedor / empresari convidat. Per tal de facilitar la tasca als emprenedors / empresaris que hi participen, hem endegat una col.laboració amb FemCAT, Fundació Catalana d’Empresaris, a través de l’organització d’una sessió de formació a Femcat dirigida als emprenedors que col·laboren amb la Fundació Escola Emprenedors.

By |2014-06-05T11:50:42+00:00gener 25th, 2012|Noticies|0 Comentaris