Conferències al Febrer

Pàgina inicial/Noticies/Conferències al Febrer

Conferències al Febrer

La Fundació Escola Emprenedors organitza al febrer conferències sobre emprenedoria a les escoles Fort Pius, Sagrada Família i Grevol.

La Fundació agraeix l’ajuda i implicació dels emprenedors que contribueixen a la realització del nostre projecte. Comptem amb convidats com Lluís Lluch, co-fundador de Barcelona Business Landing , una consultora que dóna suport a empreses i institucions internacionals que trien Barcelona com a centri estratègic per desenvolupar la seva activitat empresarial; Albert Buscató, fundador de Albus Golf, una empresa amb base tecnològica que és dedica al disseny, producció i comercialització de nous i innovadors productes de caràcter ecològic i biodegradable per als mercats de l’esport, l’oci i el turisme; José Luis Vilar, co-fundador de Change Your Flight , una start-up que aspira a millorar la vida dels passatgers LowCost permetent-els recuperar una part dels diners d’un bitllet que no vagin a utilitzar; Francesc Riverola, co-fundador de FXstreet.com , una web que s´ha convertit al portal més important del Mercat d’Albiris (Foreign Exchange Market) del sector a nivell internacional.

By |2014-06-05T11:46:39+00:00febrer 3rd, 2012|Noticies|0 Comentaris

About the Author: